به غم بودن تو...
بودن تو شادترین غم جهان بود!
نبودن تو را چه کنم؟
که غمی ست مرکب...
فقدان غم بودنتد و حضور غم نبودنت...
من بر هر دو غمگینم!
پ.ن:
!try so hard in vain to wipe away the stain of everyday pain
رفتن رسیدن است!...ما را در سایت رفتن رسیدن است! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 113