رواست...؟

خرید بک لینک
رواست آیا که عاشق خود را رها بکنی؟

خود عاشق کنی و ز وجودت آنرا جدا بکنی؟

رواست آیا که اینچنین توفان غمت

ببرد به خشم و ما را جفا بکنی؟

چه می شد اگر گوش به دل می دادی

چه می شود اگر بمانی و وفا بکنی؟

چه می شود اگر این غزل بخوانی و

یادی ز حال و هوای دل ما بکنی؟

دلم برای داشتن تو کوچک بود

نمی شود بیایی و خودت را جا بکنی؟

مرا به آشفتگی تو هزار غوغا هست

نمی شود این حال بد را حاشا بکنی؟

"مرا هزار امید است و هر هزار تویی"

که در رویای عشق، دلم را صدا بکنی

من این غزل بنگاشتم تا اگر خوانی

به حرمت عاشقی مرا دعا بکنی...

رفتن رسیدن است!...

ما را در سایت رفتن رسیدن است! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 1:36

صفحه بندی