
زیر سایه های درخت چنار توی کوچه نشسته بودم و کتابم را باز کرده بودم وغرق در "تاریکی معلق روز" شده بودم.در پس زمینه ی صداهایی که به گوشم می رسید صدای بلند آهنگ محسن ابراهیم زادهخواننده ای که به واسطه د...
ادامه مطلب
کسی نمی داند...؛ یکجای دلم را گذاشته ام برای تو... یکجای دست نخورده و ناب... قسمتی ار دلم که طعم غم را نچشیده... یکجای ناب و دنج که با هم بنشینیم و من هی برایت بگویم و بگویم... برایت از تو بگویم... که همیشه رویای بودنت با من بوده... از شعرهایم... از تلخ و شیرین ماجراهای عاشقانه ام بگویم... یک جای دلم را همیشه برای تو ناب و دنج می گذارم... که هی بنشینم و موهایت را ببافم و برایت بگویم... که طنین لبخند تو ناب ترش می کند.... میدانی اصلا فکر می کنم تمام مادرهای هستی، از بدو تولد با فرزندانشان بوده ان...
ادامه مطلب