
کبری کودکی من است... کودکی تجلی یافته ی من در دنیایی دیگر... با مختصاتی دیگر. کبری امروز با من از شعر گفت... از نقاشی... از دنیاهایی که درون خودش می ساخت تا آرام شود. تا نفهمد جهان به کدام سو می رود.... و من به یاد حرف "م" افتادم که می گفتxa0 خود را درون این بچه ها ببینید... هر کدام از اینها کودکی شما هستند.... کبری کودکی و معصومیت من است. منی که در دروازه غار به دنیا آمده... منی که با تمام زجرهایی که از سوی ناپدری تحمل می کند، باز هم عاشق شعر و نقاشی و ریاضی است... منی که به بهانه ی کارگاه های ...
ادامه مطلب