
سه شنبه بیست و ششم مرداد ۱۴۰۰ | 13:53 | ریحانه مهدی زاده - خسته و غمگینم...؛ از عمری که میگذرد... از عمری که در این جهان ترسناک شاهد گذران آن هستم...امروز "الف" بهم پیام داد و گفت از اینکه عقب است ناراحت است!گفت که 28 سال سن دارد اما خیلی عقب است. بعد کمی حرف زدیم و گفت که چرت و پرت میگوید.به او گفتم که حق داری و اصلا اگر کسی توی این جهان گوه گوشهای نشسته باشد و فرو رفتن بیشترش توی گوه را نظارهگر ...
ادامه مطلب