رفتن رسیدن است!

متن مرتبط با «زیستن» در سایت رفتن رسیدن است! نوشته شده است

در باب اصیل زیستن

  • نیلوبلاگ

    پنجشنبه یازدهم شهریور ۱۴۰۰ | 13:48 | ریحانه مهدی زاده - هر دو آسوده بودیم و به سقف خیره شده بودیم. میم از من پرسید: چه لحظهای در زندگیام بوده که اگر میتوانستم دوباره تکرارش کنم، دوست داشتم دوباره تکرار شود؟گفت دوتا از لحظات را بگو. یکی بزرگ و دیگری کوچک. من هی بیشتر و بیشتر به سقف خیره شدم و لحظه ای را یادم نیامد که بخواهم دوباره طلب کنم.و شاید هم لحظه ای را میخواستم و اما خاطرم نبود. البته همین که لحظ...

    ادامه مطلب